Thursday, June 24, 2010

ini untuk awak

  • kadang-kadang ape yg kita rasa xsama.yelah hati manusia lain2 walaupun rambut sama hitam.
  • kadang-kadang awak buat saya rasa u r the best.tp kadang-kadang sebaliknya pun ada.
  • kadang-kadang saya rasa nk luahkan kat awak.tp.kadang saya rasa xperlu.mungkin saya terlampu beremosi.
  • saya sayangkan awak lebih dari yang lain.dan awak mesti tahu kan.
  • kadang2 kelakuan awak menimbulkan tanda tanya buat diri saya.bukan untuk mengaibkan tp saya xsanggup nk luahkan.
  • dulu kita xpenah mcm ni kan.sekarang ape yg saya rasa.awak hanylah mempergunakan saya.
  • bila xde orang tu awak cari saya.bile saya x mampu awak akan meninggalkan kata yg cukup pedih untuk saya terima.
  • saya rasa masih banyak lagi xtahu tentang diri awk.ape yg awk sayang suka perasaan awak.
  • cukup untuk buat saya keliru.
  • awak saya xnak kita terputus hanya dengan masalah yg sedikit nih.
  • saya hanya mintak sedikit ruang untuk saya lebih memahami awak.

No comments: