Wednesday, July 21, 2010

first AND SECOND week of lecture

Minggu pertama bermula dgn pahit manis masin dan masam.
Hari pertama boleh dkatakan not so bad.
Hari kedua.satu berita diterima cukup untuk menggundah gulana kan hati.tp apakan daya ,takdir itu suatu ketetapan.pemergian die adalah untuk mengecapi yang lebih baik dan tidak perlu untuk ditangisi.
Hari ketiga. No wonder selalu jumpe die hari ni.bak kata sue mungkin hari terakhir die.xpelah.life keep move.saya belajar melupakan die.tp apakan daya aku hanya insane yg terlalu memuja diri die.
Hari keempat.well not kindly excited since i heard tht news.carta kitaran hidupan semakin lembab.rase mcm nk benti kolej ok.xpelah.wht else can said.fate.redha.
Hari kelima.hari jumaat hari mulia.saya bersyukur krn dpt balik ke rumah.main badminton.jalan2 kt sg merab luar.
Hari keenam .hari isnin.bermula kitaran.dan tibe2 kami dihimpit pelbagai isu yang merepek.
Hari ketujuh masih dibelenggu masalah yg tah ape2.misi ke kuliah diteruskan sambil misi mencarirumah.
Hari kelapan.panggilan telefon dari ayah menyelesaikan segal-galanya,hati berasa lega.tidak dibelenggu.meneruskan peajaran.
Hari kesembilan.hari bola baling.sangat memenatkan,ditambah pula mendapat lecturer yg hyper membuatkan aku rase fuhh~ penat dan sakit2 badan.ditambah lg tajuk bahas ala parlimen yg memang peh!susah nk cari point.xpe la.cabaran lg.ditambah lg tugasmenjadi naib setiausaha prs.
Hari kesepuluh.melihat ramai jejaka segak bergaya dengan baju melayu lengkap.kolej seperti medan perkahwinan.sungguh puas mencuci mata.petang.hari yng ditunggu.yeay balik kampung.saya suka balik kg!

No comments: