Saturday, May 7, 2011

Hai JEJAKA IDAMAN

semua orang ada kriteria jejaka idaman kan2? nak yg putih la mcm korea la,tinggi la pendek la pendek kata macam-macam kriteria.  mcm aku pun sama .tapi bagi aku rupa paras bukan la main point.memang la kalau boleh nak yg handsome.auuwww lagi-lagi kalau dpt yg mcm fahrin ahmd ke muslim ahmad ke kan? melwtup gitu..

aku punya jejaka idaman simple je 
aku hanya perlukan seorang lelaki yg baik,berpengetahuan agama supaya boleh bimbing aku,berani untuk menegur kesilapan aku.nak demand lebih2 pun xboleh lain la kalau i ni siti nurhaliza kan? 
tapi aku sgt suka lelaki tu tua dari aku. hehe.
sebab cikgu aku pernah cakap lelaki ni lambat matang.so kalau yang sama baya ni dia mcm xbest lah kan.tapi takde lah nak yg tua ganyut..

buat masa ni adalah seorang mamat ni yg hampir menepati ciri-ciri tu.apa-apa pun kitaorg still kenal mengenali lagi.apapun aku mengharapkan yang terbaik dari dia.tapi kita semua tau manusia xperfect kan? so redha dgn ketentuan nya.

2 comments:

elsyhamee said...

^^ ehemm

si gyla yg cerdik. said...

saya tahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! kenapa ak br bace? ok.mgu depan kat tempatt yg sme,kite interview lagi k. bye.haha