Wednesday, October 26, 2011

happy birthday dhabitah abdullah thani

assalam,lama sudah tak berbelog kan?dari hari ke hari nak blogging tapi masa kadang-kadang mencemburui kita..
okeylah lets start new blogging with happy news :)

semalam merupakan salah satu tarikh penting yang harus diingati .. penting tau.! kenaapa ye?
semlam merupakan birthday bestfrienddsss  saya!~ sape lagi kalau bukan DHABITAH ABDULLAH THANI. si kecik tu..

Dear DHABITAH,
I wish u happy birthday and had a great  birthday.semoga panjang umur murah rezeki dan berjaya dunia dan akhirat . semoga berjaya dalam pelajaran .semoga jadi anak yang solehah .semoga berjumpa dengan pasangan yang baik dari segi duniawi dan ukhrawi.

bersempena dengan ulangtahun kelahiran kau yang ke-20 ni..
aku ucapkan .. : terima kasih sebab sudi jadi kawan aku.terima kasih memahami aku yang mengada ni,terima kasih kerana sudi mendengar masalah aku.terima kasih sebab jadi penglipur lara, dan terima kasih kerana sentiasa cuba menggembirakan aku di kala kesedihan .TERIMA KASIH UNTUK SEGALANYA. TERIMA KASIH KERANA MENJADI SEBAHAGIAN DARI HIDUP AKU.


little notes about birthday girl :
-the best ever friend i met. Thank GOD for best gifted friend ! :)

nota tangan :
i wonder when i can met her :) miss her . (xnak kacau dia sebab  dia mcm busy je kat kajang )

1 comment:

Amirul arif said...

HB ...smoga panjang n murah rezeki slalu