Friday, February 19, 2010

bertunang

hye..
  • ye saya sudah bertunang..
  • sejak bile?...sejak kecil..
  • siapakah jejaka itu?...senior saya di sekolah..dia adalah pilihan ibu bapa saya..
  • pada mule nye tidak percaya tp itulah kenyataan..saya sudah bertunang dan ....apabila mencecah umur 23 thn kami dikehendaki berfikir sama ada hendak meneruskan pertunangan ini atau tidak..
  • adakah saya suka die?....mungkin pernah tp tidak sekarang..kerana sekarang saya bersama hanis ..hanis baik hanis hot hanis my everythink..he is nice eventhough die agak brutal tp....i do love him...
  • baiklah siapa tunangan saya?oh ya..senior yg saya kenal sejak tadika..namanye 'n' \
  • perlu ke saya kenalkan kpd andAa semua?..tidak sebab die terkenal di kalangan rakan-rakan..
  • pernahkah kami membicarakan soal ini?....tidak kerana kami tidak pernah bercakap di sekolah dahulu...
  • kini die bekerja di kementrian w...
  • oh saya pening..kenapa harus ada pertunangan saya dan n sewaktu kecil?
  • die baik tp..tidak ,,ye dulu cinta monyet..saya mengaku pernah terfeeling..tp tidak sekarang..
  • so plz..when i am 23 years old..let me go...u deserve better....
tidakk...

No comments: