Wednesday, December 8, 2010

berfikiran terbuka

saya adalah seorang open minded.TAPI  ada hadnya.
saya xkisah awak nak buat ape,cakap ape ,cerita ape tapi tolong jangan menyusahkan orang lain.




boleh berkongsi apa saja. maksudnya kalau bab percintaan awak nak menduakan boyfriend ke ape ke skandal ke ?saya xkisah sebab bagi saya awak dengan boyfriend pun belum ade katan lagi.lagipun bagi saya belum tentu awak nak kahwin dengan boyfriend awak tu.tapi kalau setia lagi bagus,maksudnya awak menghargai pasangan.


saya boleh mendengar apa saja yang awak mahu cerita.tapi kalau kantoi awak menipu memanglah awak akan jadi bahan sumpah seranah saya.


okeylah saya juga berfikiran terbuka dalam mendengar hal-hal orang dewasa kanak-kanak dan pelbagai.


jadi saya xkisah ape yang awak nk buat asalkan menjaga adab susila dan sopan.

No comments: