Tuesday, December 21, 2010

EMAK KUAT LAH WAHAI EMAKKU dan saya perlu jadi lebih kuat dan tabah melalui nya.

hari ni emak selamat menjalani stage kedua kimoterapi.jika ditanya perasaan ku melihat nya.pasti mengalir berderas-deras air mata.saban ari aku melihat dia betapa tabah dan kuat nya menghadapi kehidupan di samping kami.
kadang-kadang melihat dia menahan kesakitan membuatkan aku kagum mempunyai emak seperti dia.
bila emak cakap rambut dia semakin gugur aku yakinkan dia  itu hanyalah mainan perasaan.tapi itulah realiti nya.
betapa luluhnya hati saya dan rasa mcm nak menangis bila di mengadu 'angah tgk ni ,mak dh ckp rambut mak dah gugur'. ingin sekali aku menangis tapi aku tahu aku perlu kuat  di hadapan emak.kami sekeluarga tulang belakang emak.kami perlu menyokong dia walaupun kadang-kadang semenjak sakit emak selalu emosi.namun kami faham itu adalah kesan penyakit nya.hari ni emak kelihatan lesu dan penat.makan pun xlalu.emak yg dulu kuat kini lemah benarlah ALLAH MAHA BERKUASA.


dan  tinggal beberapa hri lagi untuk aku membantu mereka seperti selalu.sesi kuliah dah nak mula.tercuit di hati nak tukar course kt kl.tapi pasti akan bermula dari sem 1. dan tentu emak x izin kan.namu aku harus kuat seperti mana emak kuat.aku harus berusaha seperti mana berusaha.

YA ALLAH SEMOGA AKU TABAH MENGHADAPI SEMUA DUGAAN INI BERSAMA KELUARGA KU.
SEMOGA EMAK TABAH DAN KUAT MENGHADAPI SEMUA INI.




SAYA SAYANG EMAK DAN KELUARGA SAYA.


p/s : hati tolong kuat semangat demi masa depan dan keluarga

2 comments:

miss penyu said...

saba k? duagaan nie.. doa tu penting,, ak slalu ade tok ko...
cume ak ni kdg2 halimunan je,

polka dot said...

awak,

amin.
semoga awak tabah :)