Wednesday, December 8, 2010

minat-meminati

oh man! handsome nye lelaki tu.
comelnya! sweet!.cute la abg tu..


bait-bait kata ni selalu kita dengarkan .pantang nampak lelaki handsome comel lotei cute semua nk usha.lepas tuh bila ada mata -mata yag xpuas hati tengok mulalah dia cakap kita perempuan gedik.


bagi saya minat tu adalah lurah hidup bagi kita xkiralah perempuan ke lelaki.minat tu xbeerti kita ni sayang dekat seseorang tu.kadang-kadang kita minat tengok muka orang,perangai.jadi tu yg buat kita selalu tengok and berMinat dekat seseorang.
bagi saya MINAT dan SAYANG adalah dua persepsi yang berbeza.
baiklah kalau MINAT dan SAYANG ni sama,katakanlah kita minat 10 lelaki xkan lah kita SAYANG dekat semua kan.
jadi rasanya xsalahlah kalau kita minat kepada beberapa orang lelaki pun tapi biarlah SAYANG kepada yang seorang sahaja.jangan dok gatai nk pi couple banyak2 dahla.


jadi kepada makcik makcik yg mempunyai sifat xboleh tengok orang lain bahagia,biarlah orang tu nk minat berapa byk mamat pun janji dia tau kan dia SAYANG and SETIA dekat sapa.janganlah  dok dengki.hangpa pun ade minat jugak dekat lelaki kan.


mcm saya.I admit lah ada beberapa jejaka yang saya minat.kadag2 mereka jadi pemangkin dalam study.
Sebagai contoh : salted.saya minat dia,sebab muka jawa dia.dalam pada masa yang sama saya kagum dengan pencapaian akademik dia.jadi saya nk jadi mcm dia.ha! kan ke tu bagus.jadikan dia contoh untuk berjaya.cewah! nampak kan dah MASUK BAKUL ANGKAT SENDIRI.

1 comment: