Monday, May 3, 2010

bola

  • makan bola.
  • tidur bola.
  • bangun bola
  • study bola.
  • mandi bola.

semua bola..aha perlu ke entry ni? oke la.sememangnya aku minat bola.mak aku paling xsuke aku tgk bola.bukan la ape.mcm laki.awak tu kan perempuan.hai nasib baiklah gula hati memahami.plus die pun kaki bola.so,ade la someone nk bercerita psl bola dgn hebat.lgpun die football player kan.so kalo psl bola ni mmg hebatn rancak la bercerita.haih cume skang ni aktiviti bola die tu dikurangkan.yes agak queen conrol di sini.tade la kalo asyik bola je bile nk belajar.mmg la dorg bg byrn byk tp think for future ye syg.hee~nnt dh abis stdy awk nk wakil kelab mane pun xkesah..heee~

ok back to the story..
aku mmg peminat setia MANCHESTER UNITED.setia?haha boleh la.
kenapa MU?
sebab aku suke tgk dorg maen.
plus tahla mmg fanatic la psl MU.terutamanya time form 5.sanggup bangun kol 3-4 pagi nk tgk MU lawan.ade one time tu,esk ade paper trial sejarah ,kol 3 pg aku bangun tgk bola.bajet la ngn buku sejarah kt tangan.haha sekali esk g skolah mata.peh cantik giler x cukup tidur.haha

kalo untuk FIFA WORLD CUP..
pasukan pilihan msti la GERMAN.weehoo..
sebab utama ade satu player ni aku suke gile tgk die maen.philip lahm..auww~hot2.di samping ade player lke ballack tu yg buat wow~i loike it! haha


sekarang ni bola dh ramai org suke.dah xde diskriminasi.heh!sume org suke bola.

p/s :entry ni ditulis sebagai mengalu-alukan kedatangan piala dunia.nasib baik cuti sem.:)

No comments: