Sunday, May 16, 2010

siblings






  • air dicencang tidak akan putus.selalu saya dgr peribahase tu .as we all know,peribahasa tu nk menunjukkan keakraban adik beradik kan.
  • ok post kali ni nk cite psl sibling saya.ossh!~sebelum untuk post kali berbentuk skema.kerana tidak menggunakan aku sbg kata ganti diri sebaliknya saya.harap maklum.
  • ok first of all,saya mempunya 3 orang adik beradik termasuk saya.saya anak kedua dan kami bertiga adlah puteri di hati mak dan ayah.uwekk~gelabah betul statement ni.haha.
  • kakak yg sulung digelar ayong.nama ayong adalah nurul akhma ahmad.bagi saya die adalah kakak terbaik.even kami selalu gaduh tp kiteorg selalu sharing cerit.xkesah la psl bf kawan ataupun study.bg die family first .ye mmg jelas terpancar yg ayong mmg mengutamakan hal keluarga.kalau isu kekeluargaan mmg die sensitif.sekarang ni xsabar tunggu die nk kawen.umur nk masuk 24 dh.haha rase sgt excited kalau dgr cite psl bf die.yela nk suruh die kawen cpt.maklumla.die anak sulung so if she want to be married im the first akan excited gile2.haha plus makcik2 pun dh tnye bile die nk kawen.wehoo.cepatla kawen.xsbr nk wat kenduri.skang ni die dalam proses menghabiskan degree kt uum .pasni insyaallah die nk wat MBA.wehoo salute semangat juang die tu.go for it for future! yes i admit i love her much.to me she is very special case in my heart,walaupun selalu gaduh tp one tht i must admit i can't lie tht i very love n care bout her.ayong syg sgt ayong!

  • ok yg plg bongsu adalah adik.name die nurul aqillah ahmad.berusia 12 thun.bakal menghadapi UPSR.seorang yg hot tempered.plg selalu gaduh dgn saya.bangun pagi gaduh,nk tido gaduh,even makan pun gaduh.sampai ayah pun marah!haha.sangat suka menyanyi.manja!ya die manja malahan kami memanggil die dgn nama manja.even sellau marah die tp die adalah adik yg plg saya sayang.kenapa?sebab die adik saya.my love towards her can't express by word.sangat sayang oke.die kalau xdpt sesuatu benda mesti nk ngamuk.hmm.sayang die.angah doakan adik berjaya dunia dan akhirat.
  • oke selain mereka berdua saya ada adik lg sorg.haha.umyra shah.anak kepada anjang dan along.die selalu dtg rumah .she used to call my parents mak dan ayah.sebenarnya die merangkap sepupu dan anak buah saya.oh damn!ini budak gula hati kami sekeluarga.sgt byk idea nk bua lawak.syg die!love2!
  • dalam adik beradik saya digelar angah.kadang2 mereka panggil saya bot or wa.most of the time angah la kan.mak kata mungkin time mengandung kan saya mak n ayah teringin sgt nk anak lelaki so bile sy lahir ciri2 kelakian tu wujud.ehem.maksudnye,dlm siblings saya plg minat sukan.minat n perangai sama mcm ayah.haha ^.^ anak kesayangan ayah ni taw.
  • well i love my sibling very much2.sayang mereka!



No comments: